Fizetési módok:
Személyes átvétel: Előzetes értesítés követően üzlethelységünkben 1041 Budapest, István út 20. nyitvatartási időben (H-P: 10:00-18:00) vehető át. A termék vételárát készpénzben, bankkártyával, vagy előreutalással lehet rendezni. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Szállítási informáicók:
Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a díjak az alábbi feltételek szerint alakulnak:
UTÁNVÉTTEL :
0-200.000 Ft között – 0-5 kg : |
1890 Ft |
0-200.000 Ft között – 5,1-20 kg : |
2190 Ft |
0-200.000 Ft között – 20 kg felett : |
2190 Ft + 250 ft/5kg |
200.000 Ft felett : |
INGYENES |
ELŐUTALÁSSAL :
0-200.000 Ft között – 0-5 kg : |
1290 Ft |
0-200.000 Ft között – 5,1-20 kg : |
1890 Ft |
0-200.000 Ft között – 20 kg felett : |
1890 Ft + 250 ft/5kg |
200.000 Ft felett : |
INGYENES |
A táblázatban szereplő árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t és a csomagolási költséget. A szállítás díja a vásárlót terheli.
Kérjük, hogy a csomagot az átvételekor minden esetben vizsgálja meg! Amennyiben az sérült vagy nyitott az áruátvétel elutasítható. Ha megtagadja az átvételt, a futártól kérje jegyzőkönyv felvételét és értesítse ügyfélszolgálatunkat! Ha a fentiek ellenére mégis az átvétel mellett dönt, úgy ebben az esetben is kérje jegyzőkönyv felvételét, amelynek másolatát kérjük, jutassa el ügyfélszolgálatunkra. Az árú átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.
GLS-es kiszállítás esetében minden csomagot “FlexDeliveryService” szolgáltatással ad fel Szolgáltató:
“Három kézbesítési kísérlet! Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között. A csomag
feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül.Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az
esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat
telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a
címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban,
egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.”
Minden jog fenntartva! © 2022 | Készítette: 🟢 Improwww Marketing